Головна » 2013 » Січень » 11 » Київський режисер оплатив рекламні плакати Волинського регіонального музею українського війська та військової техніки.
13:27
Київський режисер оплатив рекламні плакати Волинського регіонального музею українського війська та військової техніки.
Київський режисер оплатив рекламні плакати Волинського регіонального музею українського війська та військової техніки.
Київського режисера Андрія Приймаченка настільки вразив Волинський регіональний музей українського війська та військової техніки у Луцьку, що він вирішив розрекламувати його жителям та гостям міста – повідомляє ВолиньPost.
Андрій Приймаченко - корінний киянин. До Луцька він приїжджає не часто. Останнього разу знімав кліп для луцького гурту «Фіолет». Тоді, влітку 2012 року, і відкрив для себе Волинський регіональний музей українського війська та військової техніки.
«Чесно кажучи, я тоді гуляв центром, і заблукав трохи у вуличках. Дивлюся, стоять літаки, військова техніка. Мене тоді цей музей дуже вразив, бо я цікавлюся технікою, і вразило те, в якому воно все стані було. Образливо, що така техніка так зберігається», – згадує Андрій Приймаченко.
Оскільки в Києві окрім режисури Приймаченко займається креативною агенцією «Провокатор», то вирішив допомогти місту популяризувати музей. Розробив кілька варіантів макетів та один з них розмістив восени 2012 року над магазином «Панно» на проспекті Волі в Луцьку (на фото).
«Це був пробний варіант. Там цей рекламний щит губиться. Картинка розрахована на окремі біл-борди. Але ми розмістили його, аби просто зацікавити керівництво музею, що їхні послуги можна популяризувати», – каже Приймаченко.
З фото «пробної» реклами режисер пішов до керівництва музею. Втім ідею рекламуватися там сприйняли скептично.
«Видно, що директор музею фанат своєї справи, але має ретро-погляди. Експонати варті уваги. Якби вони були в Америці, то вже певно би національний музей якийсь створили би», – зазначає Приймаченко.
Він розповів, що в музеї з ідеями його відправили до управління туризму. Там направили до «Луцькреклами» і запропонували розмістити цю рекламу в якості соціальної, тобто безкоштовно. Втім, соціальною рекламою в Луцькраді, рекламу музею не визнали.
Тому режисер вирішив за власний рахунок розмістити біл-борди з рекламою музею по Луцьку. Реклама висить починаючи з січня. На ній зображене фото турбіни винищувача та реквізити музею. Загалом ентузіаст витратив з власної кишені кілька тисяч гривень для оренди 5 рекламних площ.
«У вас є чим привабити туриста, але це ніяк не використовується», – констатує Андрій Приймаченко.

 
Джерело: ВолиньPost, 11.01.2013
Категорія: Волинський регіональний музей українського війська та військової техніки | Переглядів: 1229 | Додав: volyn-museum | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]