13:27
Київський режисер оплатив рекламні плакати Волинського регіонального музею українського війська та військової техніки.
|
|
Київського режисера Андрія Приймаченка настільки вразив Волинський регіональний музей українського війська та військової техніки у Луцьку, що він вирішив розрекламувати його жителям та гостям міста – повідомляє ВолиньPost.
Андрій Приймаченко - корінний киянин. До Луцька він приїжджає не часто. Останнього разу знімав кліп для луцького гурту «Фіолет». Тоді, влітку 2012 року, і відкрив для себе Волинський регіональний музей українського війська та військової техніки.
«Чесно кажучи, я тоді гуляв центром, і заблукав трохи у вуличках. Дивлюся, стоять літаки, військова техніка. Мене тоді цей музей дуже вразив, бо я цікавлюся технікою, і вразило те, в якому воно все стані було. Образливо, що така техніка так зберігається», – згадує Андрій Приймаченко.
Оскільки в Києві окрім режисури Приймаченко займається креативною агенцією «Провокатор», то вирішив допомогти місту популяризувати музей. Розробив кілька варіантів макетів та один з них розмістив восени 2012 року над магазином «Панно» на проспекті Волі в Луцьку (на фото).
«Це був пробний варіант. Там цей рекламний щит губиться. Картинка розрахована на окремі біл-борди. Але ми розмістили його, аби просто зацікавити керівництво музею, що їхні послуги можна популяризувати», – каже Приймаченко.
З фото «пробної» реклами режисер пішов до керівництва музею. Втім ідею рекламуватися там сприйняли скептично.
«Видно, що директор музею фанат своєї справи, але має ретро-погляди. Експонати варті уваги. Якби вони були в Америці, то вже певно би національний музей якийсь створили би», – зазначає Приймаченко.
Він розповів, що в музеї з ідеями його відправили до управління туризму. Там направили до «Луцькреклами» і запропонували розмістити цю рекламу в якості соціальної, тобто безкоштовно. Втім, соціальною рекламою в Луцькраді, рекламу музею не визнали.
Тому режисер вирішив за власний рахунок розмістити біл-борди з рекламою музею по Луцьку. Реклама висить починаючи з січня. На ній зображене фото турбіни винищувача та реквізити музею. Загалом ентузіаст витратив з власної кишені кілька тисяч гривень для оренди 5 рекламних площ.
«У вас є чим привабити туриста, але це ніяк не використовується», – констатує Андрій Приймаченко.
Джерело: ВолиньPost, 11.01.2013
|
|
|
Всього коментарів: 0 | |