Головна » Статті » Ківерцівський районний краєзнавчий музей |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views
Є на Волині люди, закохані в історію рідного краю. Проте, без одержимості, здорового ентузіазму та навіть фанатизму їм не обійтись. Не бракує ні першого, ні другого, ні третього Зіновію Марковичу Євницькому, волинському краєзнавцю і педагогу. Все своє життя він присвятив школі і по праву може називатись вчителем від Бога. Багато з його вихованців стали відомими, хорошими людьми, а він і далі у свої вісімдесят три роки продовжує працювати з дітьми, передавати їм свій досвід, свою життєву мудрість. Бо, спробувавши у своєму житті чимало, знає – це його покликання, його життя... |
Минулої п’ятниці, у переддень Міжнародного дня музеїв, у новоствореному Ківерцівському краєзнавчому музеї відбувся круглий стіл на тему «Духовність і культурно-історична спадщина Ківерцівщини: проблеми збереження». Священнослужителі, керівники владних структур району, міста, працівники галузей освіти, культури, музейних установ, краєзнавці говорили про важливі речі та жартували, обмінювались досвідом та поглядами, планували майбутню співпрацю. |
Розбудова Української незалежної держави докорінно змінила підхід до музейної справи. У загальноосвітніх закладах почали активно створюватися експозиції здебільшого етнографічного змісту, а згодом – історичної спрямованості.
|
Є на Волині люди, закохані в історію рідного краю. Проте, без одержимості, здорового ентузіазму та навіть фанатизму їм не обійтись. Не бракує ні першого, ні другого, ні третього Зіновію Марковичу Євницькому, волинському краєзнавцю і педагогу.
|
У практиці навчально-виховної роботи з учнями важливу роль відіграє організація дослідницької роботи по вивченню історії рідного краю. ЗОШ 1-3 ступеня села Жидичин має власні напрацювання у цьому напрямку. Краєзнавчі дослідження систематизовані у шкільному історичному музеї. Використання матеріалів музеїв у процесі навчання та виховання учнів має свої особливості порівняно з іншими засобами впливу на школярів.
|