14:02
Всеукраїнська акція „Музейна подія року – 2013”.
|
|
ГО «Український центр розвитку музейної справи» спільно з Міжнародним благодійним фондом «Україна 3000», з метою стимулювання музейних колективів до якнайширшої презентації своїх проектів та впровадження інноваційних підходів у роботі із громадськістю, а також привернення уваги громадськості до найважливіших подій і тенденцій у вітчизняній музейній галузі, оголошують про початок ІХ Всеукраїнської акції «Музейна подія року – 2013». Завдання Акції: – визначення найбільших досягнень та найголовніших проблем музейної галузі України, які стали визначальними з точки зору ставлення суспільства до музеїв і музейної справи у 2012 році; – надання матеріальної допомоги на статутну діяльність музейним організаціям-авторам та реалізаторам найцікавіших музейних проектів 2012 року. Кінцевий термін подання пропозицій до переліку подій – 20 квітня 2014 року. Оголошення результатів Акції відбудеться не пізніше 31 травня 2014 року. Результати Програми публікуються на Музейному інтернет-порталі України (www.prostir.museum) та в журналі «Музейний простір». Оргкомітет ІХ Всеукраїнської акції «Музейна подія року»: Владислав Піоро, Леся Гасиджак 01001 м. Київ, а/с В-8 Український центр розвитку музейної справи Тел.: (066) 363-49-28, (097) 058-65-50 E-mail: [email protected] www.prostir.museum
Положення про конкурс Всеукраїнська акція «Музейна подія року – 2013» 1. Загальні положення 1. Щорічна Всеукраїнська благодійна акція «Музейна подія року» (далі – акція) заснована Міжнародним благодійним фондом «Україна 3000» спільно із ГО «Український центр розвитку музейної справи». 2. Головна мета Акції – стимулювання музейних колективів до якнайширшої презентації своїх проектів та впровадження інноваційних підходів у роботі із громадськістю, а також привернення уваги громадськості до найважливіших подій і тенденцій у вітчизняній музейній галузі. 3. Завдання Акції: - визначення найбільших досягнень та найголовніших проблем музейної галузі України, які стали визначальними з точки зору ставлення суспільства до музеїв і музейної справи у 2013 році; - надання матеріальної допомоги на статутну діяльність музейним організаціям-авторам та реалізаторам найцікавіших музейних проектів 2013 р.
2. Порядок проведення конкурсу 1. Процедура визначення найбільших досягнень та найголовніших проблем музейної галузі має бути здійснена у декілька етапів: - збір пропозицій: Будь-яка особа чи організація може надіслати до оргкомітету свої пропозиції щодо тих музейних подій і досягнень, які заслуговують визнання на всеукраїнському рівні. Пропозиції мають відповідати наступним формальним ознакам: а) містити інформацію про події чи тенденції, що мали місце протягом 2013 р.; б) вказані події чи тенденції мають безпосередньо стосуватися музейної галузі країни, основним організатором, місцем дії чи виконавцем заходів має бути український музей чи музейний працівник. Пропозиції мають містити опис події, місце та час проведення, учасників, партнерів, контакти тощо. По можливості, докласти фото, копії публікацій у ЗМІ, якщо вони були, та іншу довідкову інформацію у довільному форматі. Пропозиції мають бути отримані Оргкомітетом акції не пізніше 17.00 20 квітня 2014 року. - формування анкети: З пропозицій, надісланих на адресуОргкомітету, формується анкета для опитування експретів(далі – Анкета); - опитування експертів: Оргкомітет пропонує Анкету широкому колу експертів, які шляхом рейтингового голосування визначають найвизначніші музейні події чи тенденції 2013 року в Україні. До кола експертів будуть залучені директори та наукові співробітники провідних музеїв, журналісти, які висвітлюють культурну тематику у національних та регіональних ЗМІ, громадські діячі, чиновники, які за посадою опікуються музейною справою, народні депутати з профільного Комітету Верховної Ради України, керівники профільних інститутів НАН України тощо. Загалом до оцінювання може бути залучено близько 100 експертів з усіх регіонів країни. При формуванні складу експертів Оргкомітет акції орієнтуватиметься на їхній авторитет серед музейної спільноти та рівень «володіння темою». Оргкомітет намагатиметься витримати розумну пропорцію фахівців і представників громадськості, ЗМІ серед учасників опитування, а також звертатиме увагу на регіональне представництво. Головним критерієм для голосування експертів має стати суспільна значущість події, резонанс, вплив на музейне життя країни і його сприйняття публікою у минулому році. 2. Рішення про відзначення учасників Акції, призначення разової матеріальної допомоги та її обсяги визначаються Правлінням Фонду з урахуванням результатів опитування експертів та рекомендацій Експертної ради не пізніше 10 травня 2014 р. 3. Треті сторони (державні інституції, громадські структури, дипломатичні представництва інших країн, спонсори, меценати тощо) за власним бажанням можуть приєднуватися до реалізації Акції та на умовах партнерства встановлювати власні критерії визначення найвизначніших подій, приймати рішення про надання благодійної допомоги від свого імені музейним організаціям та працівникам. За бажанням представники третіх сторін можуть увійти до складу Ради. Про своє бажання стати партнером Акції, умови та формат участі треті сторони мають повідомити Оргкомітет офіційним листом до 31 квітня 2014 р. Участь партнерів Акції буде належним чином висвітлена в презентаційних матеріалах Акції та повідомленнях для ЗМІ. 4. Оголошення результатів Акції відбудеться не пізніше 31 травня 2014 р. Результати Програми публікуються на Музейному інтернет-порталі України «Музейний простір» (www.prostir.museum). Оргкомітет ІХ Всеукраїнської акції «Музейна подія року»: Владислав Піоро, Леся Гасиджак 01001, м. Київ, а/с В-8 Український центр розвитку музейної справи (097)058-65-50, (066)363-49-28 E-mail: [email protected] www.prostir.museum Кінцевий термін подання пропозицій – 20 квітня 2014 року. Джерело: ProMuseum |
|
|
Всього коментарів: 0 | |