16:59
Українські музеї вперше проведуть День неспішного мистецтва
|
|
Запрошуємо музеї України до участі в акції «День неспішного мистецтва», яка цього року відбудеться 14 квітня (субота) 2018 р. о 12:00. За статистикою, відвідувач, який приходить у музей з художньою експозицією чи в галерею, тратить на оглядання одного твору від 8 до 17 секунд. Він/вона прагне оглянути якнайбільше робіт і в результаті виходить стомлений/а, нічим особливо не перейнявшись. Мистецькі твори потребують глибшого «спілкування» і можуть стати джерелом натхнення, а не виснаження. Ідея Дня неспішного мистецтва у тому, щоби спонукати відвідувача оглядати твори, повільно і ретельно вникаючи у кожну деталь, шукаючи внутрішніх відповідей на свої питання. Потратити на один твір хоча би 10 хвилин. Цього року ця акція з повільного споглядання триватиме орієнтовно 1 годину впродовж 14 квітня, з 12.00 до 13.00, по музеях і галереях усього світу уже вдесяте. Кожен музей/галерея, які беруть участь в акції, обирає до 5 робіт, які відвідувач за годину має оглянути, обдумати, обговорити з друзями чи представниками музею. Більше про День неспішного мистецтва можна прочитати тут: https://creativekid.info/den-tyhogo-mystetstva-chogo-mozhna-navchytys-u-ditej/ ЩО ПОТРІБНО ВІД МУЗЕЮ-УЧАСНИКА УКРАЇНСЬКОЇ АКЦІЇ: 1. Наявність художніх творів в експозиції. Для представлення під час акції музей може запропонувати від 1 до 5 творів. Ідеально, якщо кожен твір міститься в іншому залі (якщо в одному залі — краще, щоб твори були розташовані далеко) — тоді відвідувачі не будуть заважати один одному обговореннями. 2. Наявність невеликої команди, яка може провести акцію. До команди можуть належати працівники музею, а також волонтери. Команда буде відповідальна за: - Опрацювання інформації про обрані твори та представлення їх відвідувачам під час акції. - Представлення/коментування творів під час акції. Найкраще, коли біля кожного твору упродовж акції стоїть представник команди, який підготував для відвідувача «провокативні» питання про твір, що змушують замислитися. Питання можуть бути прості, головне побудувати їх так, щоб відповісти коротким «так/ні» було неможливо, а будувався діалог. Бажано також приготувати кілька цікавих історій чи коментарів про твір. Є відвідувачі, які не люблять розмов, а в тиші занурюються в картину — нехай! - Потрібні також представники команди, які будуть на вході зустрічати відвідувача, вітати його на акції та давати роздрукований план-схему з обраними творами (якщо багато) чи спрямовувати до робіт інакшим чином. - Бажано також провести піар-кампанію про участь саме вашого музею в акції, щоб залучити відвідувача в цю годину саме до себе. Можна також просити відвідувачів ставити теги #неспішно, #неспішнемистецтво, за якими потім можна буде побачити інтерес до акції. - Більшість музеїв світу використовує додатковий маркетинговий хід — робить вхід до музею на одну годину безкоштовним. Можна обговорити з керівництвом цю можливість і за умови згоди — декларувати її у рекламі акції. - Деякі музеї також проводять після акції спільну зустріч-розмову з відвідувачами про їхнє враження від оглянутих творів і вплив акції на їхнє сприйняття. Якби ваш музей хотів провести таке обговорення — потрібно про нього розповісти відвідувачам і реєструвати охочих в індивідуальному порядку (на вході чи заздалегідь онлайн). Українська акція має спільне лого, час проведення і рекламне обговорення її у ЗМІ. Таке об'єднання зусиль об'єктивно підсилить видимість акції серед відвідувачів і зверне додаткову увагу на діяльність музеїв. Усіх охочих приєднатися до акції — запрошую задекларувати про ваше бажання короткою анкетою за посиланням: https://goo.gl/forms/p3cwtq21j2ID9KgW2. Після зголошення, вас буде зареєстровано у спільному списку для широкого розголосу, а також ви отримаєте рекламні матеріали та інструкцію з їх використання. Щиро дякую вам за інтерес до події! З повагою, Джерело: Музейний простір України |
|
|
Всього коментарів: 0 | |