13:23
Свято наближається…
|
|
Цьогорічна тема «Музеї за рівність: різноманіття та інклюзія» повинна стати майданчиком для різних поглядів і точок зору музейної спільноти а також інструментом для подолання упередженості у своїх виставках та наративах.
Після спалаху COVID-19 та запровадження карантинних заходів, ми вирішили адаптувати формат проведення Міжнародного дня музеїв та зосередитися на цифровій діяльності, пропагуючи цінності Міжнародного дня музеїв (МДМ), одночасно турбуючись за безпеку громадськості та персоналу. Пам'ятайте, що заплановані заходи до МДМ ви зможете організувати безпосередньо у музеях 14–16 листопада 2020 року. Як музеї можуть забезпечити різноманіття та інклюзію у свою цифрову діяльність, використовуючи потенціал Інтернету? Раніше ми вже говорили про цілий перелік можливостей, як можна працювати з публікою онлайн. Проте ми повинні також сфокусуватися на інклюзивній частині цих онлайн-практик. То ж давайте розберемося з ними: ГОЛОС Як ми вже побачили, директори та куратори музеїв давно вже розпочали розповідати про свої колекції. Сюди можемо віднести такі ініціативи, як «Запитай куратора» або «Прогулянки директора», впроваджені нещодавно Єгипетським музеєм у Турині. Ці проекти - корисний інструмент, який наглядно показує як кожен індивідуально може бути залучений до вашої цифрової діяльності. А як щодо інших, «голосів», які звучать у ваших музеях? Чому б не залучити весь персонал музею, щоби вони розповіли про колекції чи просто про те, що зараз відбувається у світі? Або відвідувачів та волонтерів, запитавши в них, що змусило їх полюбити ваш музей та відчути себе у ньому комфортно? Сучасний приклад: Музей звичайних людей запрошує свою аудиторію у соцмережах поділитися власним досвідом життя під час коронавірусної кризи.
АУДИТОРІЯ У нашому покроковому посібнику з організації заходів до МДМ, ми рекомендуємо вам орієнтуватися на конкретну цільову аудиторію (наприклад, діти, люди похилого віку, меншини тощо). Експлораторіум у Сан-Франциско, серед багатьох інших проектів, наприклад, пропонує онлайн-заходи, щоб допомогти дітям зрозуміти науку про віруси та те, як ми можемо захиститися від інфекцій. Вимушена ізоляція та карантин можуть вплинути на найбільш вразливі категорії населення: наприклад, подумайте про людей похилого віку і про вплив страху та самоізоляції на їхнє загальне самопочуття. Фонд «Барінг» зібрав перелік чудових прикладів заходів, орієнтованих на людей похилого віку, чи в співпраці з будинками для літніх людей.
ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ Після того, як ви визначитеся з цільовою аудиторією, маєте подумати про те, як будете її досягати: якими каналами та мовами ви користуєтесь для комунікації? Цифрові можливості безмежні, але пам’ятайте, що соціальні медіа та мережі не є синонімами доступності. Наприклад, щоб охопити аудиторію з обмеженим доступом до Інтернету, чому б не розглянути варіант радіопередач (пам’ятаєте музейні подкасти?): пригадується монументальний проект «Світова історія» Британського музею. Чому б не налагодити партнерські стосунки з локальними партнерами? А як щодо чудо-гарячої лінії, щоб дозволити вашій аудиторії зв'язуватися з вами безпосередньо по телефону? Нарешті, ініціатива «Один лист – одна посмішка», що з’єднує тих, хто має бажання написати листа людям похилого віку, які зараз перебувають на ізоляції по всій Франції та Бельгії. Чому б не заохотити ваші громади надсилати музейні листівки один одному? КОНТЕНТ Останнє, але не менш важливе: зміст! Чи релевантний він для вашої цільової аудиторії та чи відповідає середовищу? Яка ваша мета: розповісти історію, розвеселити, викликати сумніви? Щоб по-справжньому зацікавити свою аудиторію, варто говорити не просто про об’єкти, а й про зв’язки: що означають ваші колекції для того, хто вас слухає? Чи актуальні вони для них? Декілька гарних прикладів, як адаптувати розповідь:
Загальна рекомендація – заохочуйте аудиторію взаємодіяти з вашими колекціями! Прикладом, який ми не можемо не відзначити, є заклик до дії у відтворенні відомих творів мистецтва з власних будинків, які рекламувалися багатьма установами культурної спадщини (ознайомтесь із блогом Музею Гетті), і по всьому світі люди ділилися результатами своїх експериментів уTwitter та Instagram, використовуючи #TussenKunstenQuarantaine та #Bet BetweenArtAndQuarantine.
Будьте натхненні та поширюйте З хештегом #MuseumsAndChill ми розпочали кампанію в соціальних мережах, щоб просувати діяльність музеїв, які охоплюють дистанційно свою аудиторію , аби надати іншим інституціям інструменти та ідеї зробити те ж саме. Перевірте нашу стрічку у Twitter, щоб знайти натхнення для вашої майбутньої діяльності у Міжнародний день музеїв! Не забутьте поділитися своєю діяльністю на нашій інтерактивній карті та використати GIF-файли до Міжнародного дня музеїв для анімації ваших публікацій, ввівши “ICOM ” в стрічці пошуку GIF. Головне фото: IMD gifs Джерело: ICOM |
|
|
Всього коментарів: 0 | |