Головна » Статті » Ківерцівський районний краєзнавчий музей

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5
Сторінки:


Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

   Є на Волині люди, закохані в історію рідного краю. Проте, без одержимості, здорового ентузіазму та навіть фанатизму їм не обійтись. Не бракує ні першого, ні другого, ні третього Зіновію Марковичу Євницькому, волинському краєзнавцю і педагогу. Все своє життя він присвятив школі і по праву може називатись вчителем від Бога. Багато з його вихованців стали відомими, хорошими людьми, а він і далі у свої вісімдесят три роки продовжує працювати з дітьми, передавати їм свій досвід, свою життєву мудрість. Бо, спробувавши у своєму житті чимало, знає – це його покликання, його життя...

Ківерцівський районний краєзнавчий музей | Переглядів: 330 | Додав: volyn-museum | Дата: 21.10.2014 | Коментарі (0)

   Минулої п’ятниці, у переддень Міжнародного дня музеїв, у новоствореному Ківерцівському краєзнавчому музеї відбувся круглий стіл на тему «Духовність і культурно-історична спадщина Ківерцівщини: проблеми збереження». Священнослужителі, керівники владних структур району, міста, працівники галузей освіти, культури, музейних установ, краєзнавці говорили про важливі речі та жартували, обмінювались досвідом та поглядами, планували майбутню співпрацю.


   Розбудова Української незалежної держави докорінно змінила підхід до музейної справи. У загальноосвітніх закладах почали активно створюватися експозиції здебільшого етнографічного змісту, а згодом – історичної спрямованості.

   Є на Волині люди, закохані в історію рідного краю. Проте, без одержимості, здорового ентузіазму та навіть фанатизму їм не обійтись. Не бракує ні першого, ні другого, ні третього Зіновію Марковичу Євницькому, волинському краєзнавцю і педагогу.

    У практиці навчально-виховної роботи з учнями важливу роль відіграє організація дослідницької роботи по вивченню історії рідного краю. ЗОШ 1-3 ступеня села Жидичин має власні напрацювання у цьому напрямку. Краєзнавчі дослідження систематизовані у шкільному історичному музеї. Використання матеріалів музеїв у процесі навчання та виховання учнів має свої особливості порівняно з іншими засобами впливу на школярів.