Головна » Статті » Музей етнографії Волині та Полісся при Східноєвропейському національному університеті

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4
Сторінки:


Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
   Важливою складовою підготовки студентів спеціальності „Музейна справа та охорона пам’яток історії та культури” є оволодіння практичними навичками музейної діяльності. Ефективне засвоєння теоретичного матеріалу з музеєзнавства і подальше застосування цих знань на практиці можливе лише за умови включення в навчальний процес виконання прикладних завдань: оформлення виставки, атрибуції музейних предметів, підготовки і проведення екскурсій тощо.
Музей етнографії Волині та Полісся при Східноєвропейському національному університеті | Переглядів: 518 | Додав: volyn-museum | Дата: 05.09.2013 | Коментарі (0)

   Кожному етнографічному регіону України властиві свої локальні особливості у специфіці виготовлення рушника, його орнаментуванні та побутовому призначенні. Досліджуючи вишивальні традиції поліщуків Шацького району, можна чітко визначити їх локальність, самобутність та відмінні ознаки від інших районів Полісся, зокрема Старовижівського та Любомльського. Колекція рушників, вишитих технікою хрестик, що зберігається у Музеї етнографії Волині та Полісся, нараховує 166 одиниць зберігання.

   Збірка рушників Музею етнографії Волині та Полісся (далі – МЕВП) при Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки (далі – СНУ ім. Лесі Українки) нараховує більше 215 одиниць зберігання. Кожний музейний предмет даної групи є унікальним, адже при його виготовленні вишивальниця доклала неабияку працю, старання і врешті – решт душу. Саме тому усі представлені на рушниках узори несуть певне символічне навантаження, є цінним джерелом для вивчення традицій вишивального мистецтва і світогляду населення Волині та Західного Полісся.

   Музейна педагогіка – спеціальна наукова дисципліна на стику музеєзнавства, педагогіки, психології та профільної для даного музею дисципліни (або їх комплексу), предметом якої виступає музейна комунікація. Її завдання – розробка нових методик роботи з відвідувачами, музейно-педагогічних програм, вивчення впливу форм музейної комунікації на різні групи музейної аудиторії.